وندورلیست نفت

صنعت نفت و گاز یک صنعت پیچیده و پرتقاضا است و شرکت های نفتی باید بتوانند به تامین کنندگان خود برای تحویل محصولات و خدمات باکیفیت در زمان و بودجه مناسب تکیه کنند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های نفتی فهرست های تامین کنندگان تأیید شده ای را نگه می دارند که تامین کنندگانی را که استانداردهای سختگیرانه کیفیت و ایمنی شرکت را برآورده کرده اند، شناسایی می کنند.

فواید استفاده از فهرست تامین کنندگان تأیید شده بسیار است. اول، می تواند به شرکت های نفتی برای کاهش خطر انتخاب تامین کننده ای که قادر به برآورده کردن نیازهای آنها نیست، کمک کند. دوم، می تواند به تسریع فرآیند خرید کمک کند، زیرا شرکت های نفتی می توانند به سادگی به فهرست تامین کنندگان تأیید شده خود مراجعه کنند زمانی که نیاز به تأمین محصول یا خدمات خاصی دارند. سوم، می تواند به ایجاد روابط با تامین کنندگان قابل اعتماد کمک کند که می تواند منجر به قیمت گذاری و خدمات بهتر شود.

وندور لیست نفت

انواع وندورلیست

وندورلیست

در حال حاضر امکان ثبت نام مستقیم منابع خارجی در سامانه وندورلیست وجود نداردولی در صورت داشتن نماینده رسمی و یا تاسیس شعبه در داخل کشور، نماینده یا شعبه می تواند در وندورلیست های وزارت نفت، وندورلیست گاز، وندورلیست پتروشیمی، وندورلیست مترو و… خود اظهاری را انجام دهند. جهت مشاوره بیشتر د رخصوص شرکت های خارجی و ورود آن به وندورها با مشاوران شرکت پترو کاران فردا تماس حاصل فرمایید.

خیر فروشگا ها نیاز به خود اظهاری ندارند و روند ورود فروشگاه ها به وندورلیست ها کاملا متفاوت با روند تولید کننده ها و شرکت های بازرگانی می باشد.

شرکت پترو کاران فردا با داشتن مشاورانی مجرب و داشتن دانش کافی در این زمینه عضویت در وندور لیست ها شناخت کافی با معیار های ارزیابی شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و … زمان ورود شرکت را به وندور لیست به حداقل می رساند و از دوباره کاری جهت ورود به وندورلیست ها جلوگیری خواهند کرد که این امر به خودی خود باعث کاهش هزینه ها و زمانی خواهد شد که صرف انجام مراحل اداری اولیه می شود.