وندورلیست پالایشگاه

فهرست تامین کنندگان پالایشگاه بسیار گسترده است و شامل شرکت‌های مختلفی از سراسر جهان است. این شرکت‌ها نقش مهمی در عملکرد پالایشگاه‌ها ایفا می‌کنند.

فهرست تامین کنندگان پالایشگاه به طور مداوم در حال تغییر است و این به دلیل عوامل مختلفی مانند تغییرات در فناوری، تغییرات در تقاضا و تغییرات در مقررات است.

وندور لیست پالایشگاه

انواع وندورلیست

وندورلیست

در حال حاضر امکان ثبت نام مستقیم منابع خارجی در سامانه وندورلیست وجود نداردولی در صورت داشتن نماینده رسمی و یا تاسیس شعبه در داخل کشور، نماینده یا شعبه می تواند در وندورلیست های وزارت نفت، وندورلیست گاز، وندورلیست پتروشیمی، وندورلیست مترو و… خود اظهاری را انجام دهند. جهت مشاوره بیشتر د رخصوص شرکت های خارجی و ورود آن به وندورها با مشاوران شرکت پترو کاران فردا تماس حاصل فرمایید.

خیر فروشگا ها نیاز به خود اظهاری ندارند و روند ورود فروشگاه ها به وندورلیست ها کاملا متفاوت با روند تولید کننده ها و شرکت های بازرگانی می باشد.

شرکت پترو کاران فردا با داشتن مشاورانی مجرب و داشتن دانش کافی در این زمینه عضویت در وندور لیست ها شناخت کافی با معیار های ارزیابی شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و … زمان ورود شرکت را به وندور لیست به حداقل می رساند و از دوباره کاری جهت ورود به وندورلیست ها جلوگیری خواهند کرد که این امر به خودی خود باعث کاهش هزینه ها و زمانی خواهد شد که صرف انجام مراحل اداری اولیه می شود.