مشاوره رایگان ثبت شرکت

2 شهریور 1402
0 دیدگاه
مشاوره رایگان ثبت شرکت

در مشاوره رایگان ثبت شرکت چه سوالاتی پرسیده می شود؟ اگر به فکر راه‌اندازی یک کسب و کار یا شرکت خود هستید، می‌توانید از افرادی که تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارند کمک بگیرید، تا آن ها به صورت دقیق و قانونی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای راه‌اندازی یک شرکت برای شما انجام دهند.
در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت شرکت و انتخاب بهترین نوع شرکت و کارهایی که یک مشاور باید به درستی انجام دهد با شما صحبت کنیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

سوالات مهم برای مشاوره رایگان ثبت شرکت

برای اینکه یک مشاور بتواند در راه‌اندازی کسب و کارتان به شما کمک کند، سوالات زیر را مطرح می‌کند:

  • آیا نوع کسب و کار خود را می‌دانید؟
  • آیا به تنهایی می‌خواهید کار کنید یا شرکایی را به شرکت اضافه خواهید کرد؟
  • محل کسب و کار خود را مشخص کرده‌اید؟

تمامی این سوالات برای شفاف شدن موضوع به شما و مشاور کمک خواهد کرد؛ چرا که به عنوان مثال اگر شما بخواهید به تنهایی شرکتی راه‌اندازی کنید، شرایط متفاوتی با فردی دارید که قرار است شرکایی را وارد شرکت کند.

علاوه بر آن محل کسب و کار شما حائز اهمیت بوده و بسیاری از افراد به دلیل انتخاب نادرست محل شرکت، دچار زیان‌های مالی شده‌اند.

البته افرادی که شرکت خود را تاسیس کرده اند و قصد دارند تا ثبت تغییرات شرکت را انجام دهند نیز بهتر است از مشاوره کمک بگیرند. از جمله آن:

مشاوره رایگان ثبت شرکت: برنامه‌ریزی

برنامه ریزی به شما کمک می‌کند تا ریسک‌های ایجاد شده را هوشمندانه مدیریت کنید. علاوه بر آن بهتر است طرح بازاریابی خود را با مشاور در میان بگذارید یا در صورتی که اطلاعات کاملی در این مورد ندارید، بهتر است همه آنچه که در مورد آن فکر کرده‌اید را با مشاور در میان بگذارید.

مشاوره رایگان شرکت تصامنی
مشاوره رایگان شرکت تصامنی

حتما بخوانید: شرکت سهامی چیست؟


چرا که در مشاوره رایگان ثبت شرکت به شما کمک می‌شود تا بتوانید دسترسی بهتری با مشتریان خود داشته و کسب و کار متفاوتی را ایجاد کنید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت: استراتژی صادرات

در صورتی که قصد دارید کالاهای خود را به خارج از کشور بفروشید، یا سعی دارید خدمات خود را در کشورهای خارجی انجام دهید، بهتر است طرح صادراتی برای کشف بازارهای جدید بریزید.

البته توجه کنید که در مشاوره رایگان ثبت شرکت تمامی این موارد ذکر خواهند شد و شما می‌توانید به شکل بهتری تصمیم بگیرید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت: تامین منابع مالی

در مشاوره رایگان ثبت شرکت در مورد منابع مالی نیز صحبت خواهد شد؛ چرا که برای راه‌اندازی یک کسب و کار بهتر است پشتوانه مالی داشته باشید.

علاوه بر آن مشاوران مالی به شما کمک می‌کنند تا امور مالی شرکت خود را در مسیر درستی قرار دهید.

حتی در صورتی که قصد افزایش سرمایه شرکت مسئولیت محدود یا افزایش سرمایه شرکت سهامی خاص را دارید نیز می توانید مشاوره بگیرید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت: ثبت شرکت

نام کسب و کار، شماره تجاری، علامت تجاری به صورت کامل برای شما مشخص خواهد شد. نام تجاری شما باعث می‌شود تا همه افراد شما و کسب و کارتان را با این نام بشناسند.

مشاوره رایگان ثبت شرکت: شناخت قوانین

در مشاوره‌ها معمولاً در مورد قوانین تجارت و قراردادهای مختلف با شما صحبت می‌کنند تا به شکل درستی با همه این موارد آشنا شوید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت: نحوه بازاریابی

در مشاوره‌ها در مورد بازاریابی کسب و کار خود و راه‌های ارتباط با مشتریان طرح‌ریزی خواهد شد‌.
در واقع با این کار مشاور سعی دارد تا موقعیت بازار کسب کار شما را به دقت تعیین کند تا مخاطبان هدف بیشتری شرکت شما را بشناسند.

البته برای این کار شما می‌توانید در سوشال مدیا نیز فعالیت کنید که این موضوع باعث می‌شود تا مشتریان بسیار بیشتری به سمت برند شما بیایند.

مشاوره رایگان ثبت شرکت: محافظت از شرکت

در مشاوره معمولا در برابر تهدیدات سایبری و راه‌های محافظت از آن با شما صحبت می‌شود، تا بعد از ثبت دچار مشکلات متعددی نشوید.

البته در قسمت‌های بالا به صورت کامل به این موضوع اشاره نکردیم که در مشاوره‌ها از شما سوال هایی می‌شود که تصمیم دارید چه نوع شرکتی را راه اندازی کنید؟


حتما بخوانید: برای ثبت شرکت چه باید کرد؟


برای اینکه با انواع شرکت‌ها از جمله انواع شرکت‌های مختلط آشنا شوید ما در این قسمت در مورد آن ها توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

مشاوره رایگان ثبت شرکت تعاونی
مشاوره رایگان ثبت شرکت تعاونی

آشنایی با انواع شرکت ها

این شرکت‌ها شامل:

  • مسئولیت محدود
  • سهامی خاص
  • سهامی عام
  • مختلط
  • و غیره

سخن پایانی

ما در این قسمت سعی کردیم در مورد موارد مربوط به مشاور ثبت شرکت و موضوعات مطرح شده در مشاوره رایگان ثبت شرکت با شما صحبت کنیم.
در صورتی که قصد راه‌اندازی کسب و کار خود را داریم بهتر است در وهله اول با یک مشاور با تجربه صحبت کنید. برای این کار می‌توانید با کارشناسان پتروکاران فردا در تماس باشید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها