مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت

17 مرداد 1402
0 دیدگاه
مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت

مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت ها شامل چه مواردی می شوند؟ هنگامی که به دنبال گسترش کسب و کار و فعالیت تجاری خود هستید باید شرکت خود را به ثبت نهایی برسانید. با ثبت شرکت و تشکیل شرکت فعالیت خود را در حوزه های مختلفی می‌توانید به صورت تخصصی تر و جدی‌تر و به صورت گسترده تری انجام دهید.

همیشه افرادی هستند که سعی دارند کسب و کار خود را تا حد بسیار زیادی گسترش دهند و می‌ خواهند فعالیت تجاری و شرکتی انجام دهند. اما عموما با سوالی در ذهن خود مواجه می‌شوند که آیا برای ثبت انواع شرکت ها نیاز به مدرک لیسانس است یا خیر؟

برای ثبت شرکت چه مدرک تحصیلی مورد نیاز است؟ با ما همراه باشید تا جواب سوال‌های شما را در مورد به صورت واضح بیان کنیم.

ضوابط تشکیل شرکت تجاری

این ضوابط شامل موارد زیر هستند:

  • در همه شرکت‌های تجاری طرفین باید دارای صلاحیت و اهلیت باشند. هنگامی که فرد به سن قانونی رسیده باشد یا رشد کافی و از سلامت عقلی برخوردار باشند، نشانه صلاحیت و اهلیت آن است.
  • یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد کفایت شرکا است.
  • قصد و رضایت طرفین در یک معامله باید کاملاً مشخص باشد به همین دلیل تراضی در عقد قرار داد بسیار حائز اهمیت است.
  • مشخص و معین کردن موضوع قرارداد شرکت و همچنین قانونی بودن و هدف آن شرکت دارای اهمیت بسیار بالایی است.
  • همچنین یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد تسلیم آورده یک شرکت است که هر نوع شرکت تجاری را شامل می شود.

ثبت شرکت تبلیغاتی

به فعالیت یک شخص حقوقی که در حوزه تبلیغات انجام می دهند شرکت تبلیغاتی می گویند. گرفتن مجوز های لازم که در آن قرار داد کلمه تبلیغات ذکر شده باشد، برای ثبت این شرکت اهمیت دارد. برای ثبت ان می توانید به عنوان شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص، موسسات غیر تجاری و غیره ثبت نمود.

ثبت شرکت تبلیغاتی
ثبت شرکت تبلیغاتی

⇐ حتما بخوانید: برای ثبت شرکت چه باید کرد؟

مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت  کامپیوتری

ثبت شرکت های کامپیوتری به علت پیشرفت و نو آوری آن در ارتباطات و علوم باعث افزایش روز افزون ان شده است. با ثبت شرکت کامپیوتری خود می توانید از مزیت هایی مانند برنامه نویسی، فعالیت های مربوط به سخت افزار، امنیت اطلاعات، فعالیت های شبکه ای، IT، خدمات و طراحی سایت، تیزرهای تبلیغاتی بهرمند شوید.

مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت هواپیمایی

به دلیل دستورالعمل و ثبت شرکت هواپیمایی، برای تاسیس شرکت هواپیمایی باید پروانه و مجوزات لازم و مربوط به ان را دریافت کنیم. برای اینکه بتوانید مجوزهای لازم را دریافت کنید باید مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مربوط به هواپیمایی  را داشته باشید.

رشته های مورد پذیرش در این کار اعلام می شوند و داشتن آن ها بسیار اهمیت دارد.

مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت گردشگری

یکی از صنعت های سود اور شرکت های گردشگری است. به هر سفری به هر عنوانی گردشگری می گویند. سازمان گردشگری زیر شاخه سازمان ملل متحد است. به دلیل افزایش گردشگران خارجی و ایرانی برای ثبت شرکت گردشگری تلاش می کنند.

در سراسر کشور فعالان زیادی در حوزه گردشگری وجود دارد. اگر می خواهید در این حوزه و در قسمت بین المللی فعالیت داشته باشید باید مجوز مخصوص آن را از میراث فرهنگی، صنایع گردشگری و صنایع دستی مراجعه کنید.

 ثبت شرکت در حوزه روانشناسی

برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان باید شرکت روانشناسی خود را با گرفتن مجوز مربوط به فعالیت خود را انجام دهید. برخی از فعالیت های روانشناسی نیاز گرفتن به مجوز ندارد و برای برخی فعالیت ها لازم به ضروری است. سازمان بهزیستی و نظام روانشناسی بر اساس معیار های مد نظر خود این مجوز ها را صادر می کنند.

مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت عمرانی

برای بهره‌مندی در شرکت و مزایدها و مناقصه‌ها، پیشنهاد می کنیم ابتدا  شرکت عمرانی خود را به ثبت نهایی برسانید. هنگامی که شرکت عمرانی خود را به ثبت می‌ رسانید و از ویژگی‌های آن بهره‌مندی می‌شوید می ‌توانید از وام بانکی و تسهیلات بانکی نیز استفاده کنید.

⇐ حتما بخوانید: ثبت شرکت آنلاین و غیر حضوری

هنگامی که شرکت عمرانی خود را به ثبت می رسانید هیچ شرکت و شخص حقیقی و حقوقی نمی تواند از برند شما سو استفاده کند. برای این کار باید از شرایط و مدارک ثبت شرکت مورد نیاز می بایست آگاهی کامل داشته باشید.

مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت عمرانی
مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت عمرانی

سخن پایانی

ثبت شرکت، بستگی به نوع شرکت و شرایط آن می باشد. در این مقاله با برخی از شرکت ها، نحوه ثبت آن ها و مدارک تحصیلی مورد نیاز ثبت شرکت و شرایط ثبت شرکت آشنا شدیم. هنگامی که شرکت مورد نظر خود را بر اساس فعالیت به ثبت می رسانید می توانید از پایداری آن شرکت در مدت زمان بیشتری، اعتبار، اعتماد، تعهدات خصوصی و دیگر مزایای آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد مشاوره یا اطلاع از هزینه ثبت شرکت را دارید می توانید با کارشناسان مجموعه پتروکاران فردا تماس حاصل نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها