اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران

4 اسفند 1399
0 دیدگاه
اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران

آیا قصد اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران را دارید؟ آیا به دنبال مراکزی در غرب تهران هستید که بتوانید با مراجعه به آنها گواهینامه ایزو معتبر جهانی دریافت کنید؟

همان طور که می دانید تهران یکی از مهم ترین شهر های کشور ایران است و به عنوان پایتخت ایران به شمار می رود و گذشته از این یکی از پرجمعیت ترین شهرها در ایران و چهارمین شهر پر جمعیت جهان می باشد.

جایگاه صنعتی و اقتصادی تهران باعث شده است که تهران در رابطه با اخذ گواهینامه ایزو در گروه چهار استان اول ایران قرار بگیرد.

در نتیجه، با توجه به اهمیتی که دریافت گواهینامه ایزو (ISO) در جامعه ما، در تهران و سایر کشور های جهان پیدا کرده است و همچنین به علت مزایای زیادی که این گواهینامه برای اشخاص و شرکت ها به همراه می آورد، مسلما اشخاص و یا شرکت های بسیار زیادی به دنبال اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران هستند.

گواهینامه ایزو چیست؟

همان طور که می دانید گواهینامه ایزو از کدی با چند رقم تشکیل شده است و هر کدام از این کدها در رابطه با موضوع خاص و یا زمینه مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال :

ایزو 9001 که به عنوان پایه اصلی انواع گواهینامه ها شناخته می شود، مربوط به سیستم مدیریت کیفیت می باشد و یا ایزو 14001 مربوط به سیستم مدیریت زیست محیطی می باشد.

هر شرکتی که بتواند این گواهینامه را دریافت کند به مشتریان خود و جامعه ای که در آن فعالیت دارد، ثابت می کند که تعهداتش را به خوبی انجام می دهد و محصولات و خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد.

در نتیجه با در نظر گرفتن این مسائل دریافت اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران  مساله بسیار حائز اهمیتی است و باید مراکزی در این بخش از تهران برای پاسخگویی به شرکت های موجود در این بخش وجود داشته باشند.

اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران

در منطقه غربی تهران شرکت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف مشغول به کار هستند و به عبارت دیگر قسمت غربی تهران، امروزه بخش تاثیر گذاری در رابطه با میزان جمعیت ساکن تهران و میزان فعالیت های اقتصادی می باشد.

به همین دلیل تعداد بسیار زیادی از تقاضاهایی که برای دریافت گواهینامه ایزو معتبر صورت می گیرد، مربوط به بخش غربی تهران است.

اهمیت اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت های فوق یعنی تعداد شرکت هایی که در بخش غربی تهران مشغول به فعالیت هستند و میزان جمعیت ساکن بخش غربی تهران، وجود مراکزی که مشاوره برای دریافت گواهینامه ایزو را در این منطقه تهران به افراد ارائه دهند و مراکزی که بتوان با برای دریافت گواهینامه ایزو (ISO) معتبر انجام دهند و مراکزی که با مراجعه به آنها بتوان برای دریافت گواهینامه ایزو معتبر اقدام کرد، یک نیاز ضروری برای ساکنین این بخش می باشد.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران

آن دسته از شرکت هایی که در غرب تهران واقع شده اند، در صورتی که برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام کنند، می توانند با دریافت این گواهینامه مزایای حاصل از ایزو را در اختیار داشته باشند که این مزایا از قبیل زیر هستند:

  • دریافت گواهینامه ایزو باعث افزایش موفقیت شرکت ها در زمان های حضور در مناقصات عمومی و خصوصی می شود.
  • هزینه های یک شرکت با اخذ ایزو کاهش پیدا می کند.
  • کارایی داخلی شرکت مورد نظر در صورت دریافت ایزو بهبود پیدا می کند.
  • اعتماد مشتریان به محصول و خدماتی که ارائه می شود، بیشتر می گردد و در نتیجه میزان مشتریان شرکت افزایش پیدا می کند.

هزینه اخذ گواهینامه ایزو در غرب تهران چه قدر است؟

در رابطه با هزینه مورد نیاز برای دریافت گواهینامه ایزو لازم به ذکر است که هزینه دریافت ایزو به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان مقدار مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

به صورت کلی عوامل تاثیر گذار در هزینه دریافت ایزو در غرب تهران از قبیل زیر هستند:

  • تعداد کارمندانی در کیفیت محصول و خدمات موثر هستند:

در صورتی که تعداد کارمندانی که شرکت مورد نظر نیاز دارد، بیشتر شود، هزینه دریافت ایزو (ISO) نیز برای آن شرکت افزایش پیدا می کند.

  • موضوع فعالیت شرکت:

زمینه فعالیت یک شرکت بر روی هزینه مورد نیاز برای دریافت ایزو تاثیر گذار است. به عنوان مثال: هزینه مورد نیاز برای دریافت یک گواهینامه ایزو در زمینه دارویی با هزینه دریافت گواهینامه ایزو در زمینه تجهیزات برق و گاز کاملا متفاوت می باشد.

  • میزان پیچیدگی فعالیت هایی که شرکت مورد نظر انجام می دهد:

در رابطه با پیچیدگی فعالیت شرکت ها نیز باید گفته شود که هر چه میزان فعالیت یک شرکت پیچیده تر باشد، دریافت ایزو برای آن شرکت سخت تر می شود و هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند.

تماس با ما

شماره تماس : 44675991 – 44697200 – 44697100 (021)

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها