از کجا ایزو بگیریم؟

29 بهمن 1399
0 دیدگاه
از کجا ایزو بگیریم؟

از کجا ایزو بگیریم؟ در این مطلب قصد داریم که یکی از موسسات معتبر در زمینه دریافت گواهینامه ایزو را به عزیزانی معرفی کنیم که قصد دارند برای مجموعه و سازمان خود این گواهینامه را دریافت کنند.

از کجا گواهینامه ایزو (ISO) بگیریم؟

گواهینامه ایزو دارای مزیت های بی شمار و زیادی برای شخص و یا مجموعه دریافت کننده آن می باشد که این موضوع باعث شده تا شرکت ها و سازمان های زیادی به دنبال دریافت این گواهینامه باشند تا با استفاده از آن بتوانند محصولات و خدمات را به بهترین شکل در اختیار مصرف کننده قرار دهند و مشتریان خود را افزایش دهند و در نتیجه نیز به کسب و کار خود رونق بخشند.

در این خصوص بسیاری از افراد که قصد اخذ گواهینامه ایزو را دارند، دچار سردرگمی هستند و نمی دانید که برای دریافت گواهینامه ایزو باید چه کار کنند و چگونه برای انجام این کار اقدام کنند.

به صورت کلی دریافت گواهینامه ایزو کار بسیار حساس و مهمی است که باید برای انجام آن از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار بود تا بتوان مراحل اخذ گواهینامه ایزو را به خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام داد.

برای دریافت گواهینامه ایزو موسسات بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند اما آیا همه این موسسات و مراجع معتبر هستند و می توانند گواهینامه ایزو معتبر را برای ما صادر کنند؟

متاسفانه در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی این موسسات دارای اعتبار کافی برای صدور گواهینامه ایزو نیستند و نمی توانند ایزوی معتبری را برای ما صادر کنند.

در نتیجه با در نظر گرفتن این موضوع بهتر است که برای دریافت گواهینامه استاندارد ایزو به مراجعی که دارای اعتبار کافی باشند، مراجعه کنیم و یا حتی از مراجع و موسسات معتبر در این زمینه مشورت بگیریم تا در روند انجام مراحل دریافت ایزو دچار مشکل نشویم.

از کجا ایزو بگیریم؟

هر کشوری دارای یک مرکز استاندارد به صورت معرفی شده می باشد که در این خصوص مرکز استاندارد ایران، مرکز ملی تایید صلاحیت NACI می باشد که این سازمان توسط سازمان اعتبار سنجی IAF به عنوان یک سازمان معتبر و قابل قبول شناخته می شود.

مرکز استاندارد وظیفه دارد که به برای مراجعی که CB ( مرجع صدور ) نام دارند، ممیزی و تعیین اعتبار انجام دهد.

با این وجود مراجعی برای دریافت گواهینامه ایزو معتبر هستند که فعالیت آنها زیر نظر سازمان استاندارد کشور صورت بگیرد که این مراجع که توسط سازمان استاندارد تعریف شده اند، می توانند برای صدور گواهینامه ایزو اقدام کنند و گواهینامه معتبر صادر نمایند.

از کجا ایزو بگیریم؟  یکی از موسسات معتبر و شناخته شده در زمینه دریافت گواهینامه ایزو، مجموعه پترو کاران فردا است که این مجموعه با کمک گرفتن از افراد مجرب و متخصص آمادگی همکاری با هم وطنان عزیز را دارد.

برخی از خدمات  پترو کاران فردا

  • ثبت انواع شرکت

به ثبت رساندن انواع شرکت های سهامی خاص، مسئولیت محدود، تجاری، غیر تجاری، تضامنی، تعاونی و … از اختیارات و خدمات این مجموعه بزرگ می باشد.

  • انجام خدمات حقوقی

با مراجعه به مجموعه پتروکاران فردا می توان انواع علامت های تجاری و طرح صنعتی را به ثبت رساند و برای دریافت کارت بازرگانی، پروانه بهره برداری و جواز تاسیس نیز اقدام کرد.

  • صدور گواهینامه

از دیگر وظایف و خدمات حائز اهمیت این مجموعه صدور گواهینامه های صلاحیت پیمانکاری، ایمنی پیمانکاران، گواهینامه کد اقتصادی، گواهینامه ارزش افزوده، گواهینامه تحقیق و توسعه و همچنین ارائه مشاوره در زمینه دریافت گواهینامه ایزو و صدور آن می باشد.

  • مشاوره برای عضویت در AVL

مشاوره برای عضویت در وندور لیست AVL

کلام پایانی

شما عزیزان می توانید هر کدام از امور ذکر شده در قسمت فوق را به مجموعه پتروکاران فردا بسپارید و بهترین خدمات را از این مجموعه دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها